0 k porovnání

Prodej nemovitosti krok za krokem

1) První setkání - termín

Zavolejte, nebo napište do CERET Reality a my Vám řekneme, co vše pro Vás uděláme a jak může bezpečně probíhat celý prodej Vaší nemovitosti.


2) Pravidla spolupráce

Zjistíme Vaše představy, potřeby a možnosti a dohodneme si férová pravidla spolupráce

Nemovitosti se dnes prodávají přes internet cca z 50%

Ke zviditelnění nemovitosti je potřeba udělat daleko víc a to REKLAMU a PROPAGACI (to je těch druhých 50%).

  • Stanovíme optimální prodejní cenu
  • Vložíme nemovitost do našeho systému a zkontrolujeme, zda údaje o nemovitosti odpovídají skutečnosti, bude-li třeba, zajistíme nápravu (úřady a povolení, včetně PENB)
  • Nemovitost upravíme k prodeji a následně správně nafotíme
  • Inzerujeme na mnoha vyhledávaných server vč. Srealit
  • Připravíme kvalitní popis nemovitosti s kontakty
  • Necháme zhotovit banery
  • Inzerujeme v novinách
  • Zacílíme letáčky ve formátu A4, A5, A6
  • Propagujeme nemovitosti v našich vývěskových tabulích
  • Po dohodě natočíme videoprezentaci
  • Pracujeme s vlastní databází poptávek (trvalé párování)
  • Spolupracujeme s ostatními realitními kancelářemi
  • Pravidelně informujeme klienta o průběžném vývoji nabídky prodeje

Pokud tedy kupec je, tak my ho najdeme!


3) Odborná prohlídka

Přivedeme bonitního klienta (prověříme registry, jeho představy, potřeby a možnosti a shodu k vaší nemovitosti).

Provedeme klienta Prohlídkou se záznamem do Protokolu, s vyjádřením, jak se nemovitost líbila, případně, za co by jí byl ochoten koupit; je to zpětná vazba, abychom na nemovitosti mohli případně zapracovat.

Jestli zájemce řekne, že nemovitost koupí, zajistíme mu financování, a kupec svůj zájem potvrdí sepsáním smlouvy o rezervaci.


4) Rezervační smlouva = jistota prodeje

Zájemce skládá "jistotu" na speciální účet ve výši cca 5% kupní ceny. Pokud zájemce svévolně odstoupí, tak minim. 30% z jistoty náleží majiteli dané nemovitosti (bude-li i nadále spolupráce exkluzivní) jako ušlý zisk za dobu, co se nemovitost méně nabízela (trojstranná rezervace).


5) Průběh prodeje / smlouvy

Zajistíme veškeré podklady k dané nemovitosti. Každý případ individuelně řeší právník, který zpracuje předkupní nebo kupní smlouvy - ověřený podpis, návrh na vklad a smlouvy o úschově (jasná pravidla prodeje a bezpečná úschova a výplata peněz).

Kupní smlouvy ověřeně podepsány, kupní cena složena na úschovní účet určený výhradně na kupní cenu.

Přepis na Katastru nemovitostí na kupující a následné vyplacení kupní ceny prodávajícím.

(Vypadá to jednoduše, ale ve finále se musí shodnout banka, právní zástupce kupujícího a právní kancelář prodávajícího a to vše musí požehnat katastrální úřad).


6) Poprodejní servis (součást služby na klíč)

V rámci servisu předáme nemovitost na základě Předávacího protokolu, kde je zapsáno přesně kdo, komu a co předává, udělá se stopstav všech energií a v rámci té služby za vás vše (energie, nájem, ...) převedeme na nového vlastníka.


7) Reference

Jako spokojený klient nás můžete i doporučit na základě Doporučitelské provize a samozřejmě máte možnost se k celé transakci vyjádřit, zda jste s námi byl či nebyl spokojen, abychom se z toho mohli případně poučit - Reference.


Zaujali jsme Vás? Napište nám

*
*
*
*
Hlídací pes
Nastavte si zdarma hlídacího psa
*