0 k porovnání

Digitální realitní makléř s MBA. Dva tituly a tisíc příležitostí

Tisková zpráva

13.5.2021 - O úspěchu kariéry rozhoduje řada kritérií, ale ta hlavní by se dala shrnout jako nadání nebo vášeň pro daný obor a pak ovládnutí nástrojů, které konkrétní profese vyžaduje. Jedno bez druhého obstojí jen těžko.

Když se podíváme na řemeslné proniknutí do realitního businessu, lze říci, že se zde příchodem digitalizace změnilo skoro všechno. Online svět je plný příležitostí, které souvisí s klíčovým úkolem realitního makléře a to představit nemovitost těm, kteří o ni mohou mít zájem, způsobem, který tento zájem podpoří.
 
Digitální prostředí je ve skutečnosti obrovskou knihovnou informací, kontaktů a inspirace. Na rozdíl od klasické knihovny zde ale všechno máme po ruce hned teď a zároveň to můžeme kdykoli směrovat k publiku, které si zvolíme. Stačí dostat možnost trochu se v nabízených příležitostech zorientovat a najít svoji vlastní cestu k úspěchu. 

Program vyvinutý společně s profesionály z praxe
A právě s tímto záměrem založili na Vysoké škole obchodní v Praze nový studijní program Digitální makléř s MBA, který vznikl z iniciativy majitele Virtuální realitní kanceláře a VRK Academy Jana Píbila PhD, MBA. Studenti dostanou ty nejlepší průvodce z řad zkušených profesionálů pro jednotlivé dovednosti. "Každý, kdo pochopí princip a konkrétní nástroje, má k dispozici prakticky neomezené možnosti, jak se k správnému publiku dostat a pokud se v nich správně orientuje, může naplno rozvinout svoji intuici a kreativní schopnosti." vysvětluje rektor Vysoké školy obchodní, Doc. RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. A právě takovými by měli být absolventi nového studijního profesního programu Digitální makléř s MBA. S přehledem, který mají jen skuteční odborníci, budou moci snadno hledat nové cesty a rozvíjet ty existující.

Vedle atraktivního uplatnění díky skvělým vhledům, znalostem a novým kontaktům čeká na studenty stvrzení úspěšného ovládnutí studovaných předmětů v podobě dvou akademických titulů, které získají za tři roky studia. 

Zaměření studia odpovídají konkrétní vyučované předměty, mezi kterými jsou například: 

Činnost realitního zprostředkovatele, která řeší celý proces realitního obchodu, získávání klientů a zakázek včetně úskalí a praktických ukázek.

Nové trendy v realitách, se zaměřením na novinky a možnosti propagace realit díky novým technologiím jako virtuální reality, 3D vizualizací, videoprohlídek a dalších trendových a online nástrojů.

Ceny a hodnoty realit, předmět zaměřený na problematiku cenové tvorby nabídek dle cenových map, nových systémů a teoretických a praktických ukázek cenotvorby.

Stavby a budovy, předmět představující základní prvky staveb a celý proces stavebního minima, projektů, územních plánů atd.

Marketing v oblasti realit, podpora schopnosti budovat vlastní PR, spravovat sociální média a celkově online marketing pro realitní makléře.

Realitní právo, vhled do problematiky katastru nemovitostí v praxi, bezpečné uzavírání smluv, věcná břemena, skryté vady a další důležité části realitní problematiky
Více o téhle studijní cestě zakončené tituly Bc. a MBA najdete ve studijních programech na webových stránkách Vysoké školy obchodní.

Autor článku: Radek Koch
Radek Koch
Profil
Hlídací pes
Nastavte si zdarma hlídacího psa
*
lname: